REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG I PŁATNOŚCI ONLINE
obowiązujący od 19.07.2025 r.
§ 1. Postanowienia ogólne
- 
Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.taxinonstop.pl, w tym warunki rezerwacji przejazdów oraz dokonywania płatności online. 
- 
Właścicielem serwisu jest: 
 Larisa sp. z o.o.
 ul. Piaskowa 9, 13-300 MszanowoNIP: 7010461841e-mail: biuro@taxinonstop.pl Usługi przewozowe świadczone są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym regulaminem. 
- 
Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed dokonaniem rezerwacji. 
§ 2. Zakres usług
- 
Serwis umożliwia rezerwację przewozów osób na lotniska oraz z lotnisk na terenie Polski. 
- 
Rezerwacja odbywa się za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej. 
- 
Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych i kompletnych danych niezbędnych do realizacji usługi. 
§ 3. Warunki rezerwacji i płatności
- 
Ceny usług są cenami brutto i są widoczne podczas procesu rezerwacji. 
- 
Płatność za usługę może być dokonana online za pośrednictwem systemu PayU (https://www.payu.pl). 
- 
Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres e-mail. 
- 
Warunkiem realizacji usługi jest dokonanie pełnej płatności przed terminem przejazdu. 
§ 4. Odstąpienie od umowy i anulacja rezerwacji
- 
Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku usług związanych z wypoczynkiem, zakwaterowaniem, przewozem osób, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. 
- 
Użytkownik ma prawo do anulacji rezerwacji nie później niż 48 godziny przed planowanym terminem przejazdu. W takim przypadku zwrot środków obniżone o prowizję pobranęprzez PayU nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. 
- 
W przypadku anulacji rezerwacji później niż 48 godziny przed planowanym przejazdem – opłata nie podlega zwrotowi. 
§ 5. Reklamacje
- 
Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: biuro@taxinonstop.pl 
- 
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji. 
- 
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. 
§ 6. Ochrona danych osobowych
- 
Administratorem danych osobowych jest Larisa sp. z o.o. 
- 
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności serwisu. 
- 
Szczegóły dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej. 
§ 7. Postanowienia końcowe
- 
Regulamin dostępny jest nieprzerwanie na stronie www.taxinonstop.pl 
- 
Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach użytkownicy zostaną poinformowani co najmniej 7 dni przed wejściem zmian w życie. 
- 
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. 
